Pagina's

06-01-2010

You might not know..

You might not know..dat ik eigenlijk niet van Uggs hou..
Wat ik er niet aan mooi vind, is simpelweg de 'grote' voorkant van de boots.
Daarom worden ze ook wel de Berenpoten boots genoemd XD
Niet raar opkijken hoor..cuz ik ben NIET de enige die dat vindt =P
Rest kan er mee door..ik weet ze zitten lekker en warm zijn.
Yaaahhh ik heb t gepast hoor! Cuz ikga mijn mening niet geven
over iets wat ik nooit heb gepast.
But deze zijn tog wel Cute! is niet van UGG zelf, maar in ieder geval
anders dan die standaard uggs righT? niet dat ik ga kopen XD
Ohw en toevallig kwam ik deze Ben&Jerry package lippenbalsem tegen! Dus wie in de winter Ben&Jerry mist, is dit misschien wel een leuke vervanging! XD

6 opmerkingen:

  1. Hahah ook al is het zo kouD buiten=P Als ik die Ben & Jerry's zie dan krijg ik er toch wel zin in=D! Hahah alleen deze is nie eetbaaR=P XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahahha moesj in Antwerpen toen niet eten?=P je smeert op je lippen waha! dan eet j t ook sort van XD XX!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neej niet in Antwerpen eten hahah! Toen was het kouD=P But kreeg meer zin in die Belgische wafels=P HAHAH! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGGG, ik wil die B&J lippenbalsem sooo badly~!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ana: Neej dat is niet goed voor jou! dan eet je t op! XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die potje b&j ziet er zo schattig uit !! =P

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤