Pagina's

12-01-2010

Gonna love my piano again.

Toen ik 10 was begon ik
met piano lessen.

wisten jullie niet heh?=P




But too baD na paar jaar gestopt.
It was toO borinG! Stupid songs etc XD
maarr sinds kort zyn er zoveel niCe songS
dat  ik tog wel weer zin heb om piano te spelen!^^

Ik ben het nog niet verleerd gelukkig! (a) ok un deels XD
But moet lukken als ik blijf oefenen wehehe


Aangezien my pianO hier toch alweer 11 jaar staat XD
Tijd gaat snel!  So gonna love my piano! again XD

MY CASIO electric piano! en neej tis geen keyboard!



Alhoewel deze ook wel niCe is XD

11 opmerkingen:

  1. Waahhh=D! Ga je ook voor mij spelen=P?? Haha KUS XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha piano lessen gehad hoort blijkbaar ook bij elk chinees ofso =P kheb ook op piano gezeten XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wahahaha yah man moest v me parents vroeger XD en kan j t nog? whaha nog piano in j huis?=P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whaha happy bday song ofso...van die hele simpele...die piano staat nu bij oude huis nog steeds ja...mn ma zo nu en dan van jahh je zei dat je op piano wou en nu al dat geld voor niks blabla XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oude huis? heb j er 2? wahaha k kan ook happy bdai XD yah me ma zegt ook altyd v nu niet meer spelen geldverspilling whaha! XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja oude huis moest gerenoveerd worden enzo, en wordt verkocht...achja denken ze nou echt dat we pianisten worden ofso =,=

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh kam als verkopen komt j piano trug nar j huis v nu?=P waha! pianisT wahha yah egt heh XD whahaha ben nie zo muzikaal ingericht XD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. planning is om die piano te verkopen ...mn ma zei doe online ofso, mja kheb geen zin om dat te regelen, dus het zal wel (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wahahaha marktplaats XD kga binnekort dingen online verkope lar XD proberen kam waha!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤