Pagina's

23-01-2010

Fashion!


me-HK

Mijn kleding van hello kitty bedraagt maar
een super klein deel in mijn super overvolle
kledingkast XD duss vanaf 2010 zal ik mijn
hello kitty fashion maar eens uitbreiden!




Love this collection

Wahahah deze jeans zijn te funny XD

 

More hellokitty fashion coming soon!
En wie zegt dat HelloKitty alleen voor girls en vrouwen zijn?!
Keep checkiN! voor de hello kitty men's collection!

 


Kitty fashion moet natuurlijk gehangen worden op kitty kledinghangers XD

3 opmerkingen:

  1. waar haal je kitty kleren vandaan??
    haha weet je wat ik bij die strijkplank moet denken....dan strijk je hello kitty's hoofd "plat" haha =P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahaha 香港中國買啊, 同埋上網行街 哈哈 jy ook tog soms=P wahah hello kitty 頭已經 plat lar daar XD whahaha! oehh 第一次系 blog 打中文! XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi yes Im vietnamese ;P cute hello kitty hoor ;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤