Pagina's

28-01-2010

Semester 2!

Eindelijk zijn mijn herkansingen voorbij!
Kawaii Kao Ani From Freeglitters.comHeb er iig al 1 gehaald! 
Nu hopen dat de rest ook goed zijn!
Vanaf madag begint semester 2 yoehoEe
               tijd gaat snel! zit alweer 6mnden op de uni XD  

Maar eindelijk kan ik mijn hello kitty agenda gebruiken,
die ik in HK had gehaald!^^
Ik wacht al sinds aug om te gebruiken XD 
Hij begint pas op 2010 januari namelijk -_-''


En ik ga terug naar mijn kindertijd (a)
Dit semester worden mn boterhammen lekkerder 

ze zitten namelijk in mijn kitty lunchbox! XD  thnx 2: mybf.

Vanaf nu heb ik weer meer tijd voor me blog! Dusss
ik probeer weer elke dag te updaten! So keep checKin! 









5 opmerkingen:

  1. tis maar 5 maanden woh =P haha
    trouwens ik heb ook zo'n agenda !!
    maar dan van SNOOPY =P vriendin had in zomer voor me gehaald in hk...en die kon vanaf november gebruiken whaha...echt rare indeling maargoed XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahaha 6 mnden (a) kbegon 1sepT XD wahaha n dan tot 1feb is 6 whaha XD zie j die kitty tshirt v $260 die blauwe U waha Xiao Gui heb die ook XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sept, okt, nov, dec, jan...dan is toch maar 5 maanden?? incl feb is pas 6 hoor? =P

    wheyoow is xiao gui zo rijk, had die het een keer aan bij 100% entertainment??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yah is incl feb XD khad over sem2 wahah! 260 dollar vor un mingsing 5hai ho kwai cher XD whahaha! weenie mir waar gzien XD whahaha tijdj terug=P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ming sing klinkt heel rijk, maar heel vaak hoor je hun dat ze heel weinig zelf besteden enzo =S

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤