Pagina's

14-04-2010

Nokia E72 pink?!

Remember dat ik heb gezegd dat ik hoop op een E72 pink?
Nou dar is die dan! 

NOT! WAHAHAH XD
This NOT the E72 XD but the C3!


I ❤ the color. But dat was het dan ook XD
€90,-!!  ok..duidelijk niet mijn 'ding' XD 
Yaah..hoe zal k t zeggen...
uhh ik heb nog nooit een mob gehad van deze prijs =$

En..
Over paar dagen laat ik mijn pinkbook naar de reparatie gaan.
Dus i'll update als die weer gemaakt is. 
Of wie weet...maybe update ik wel gewoon op de pc XD


Wahaha deze had ik paar jaar terug: N72 PINK! van N72 naar E72?! =P

4 opmerkingen:

  1. Hahaha het is wel exacT de officiële "My Pink World" roze=P HAha! Jammer van de specs en de prijs=P XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik wou toen ook de n72 halen maar dan de zwarte versie !! maar toen had ik die SE Z610i BLUEEE gehaald =P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sow toevallig! want weetje kzat nog met die roze SE z610i in mijn hande! kzat nog te twijfele whahaha XD but eindlijk toen nokia ghaald wahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha serieus??
    Ik wou eerst die N72 dus...daarna kwam de N73...en toen opeens de SE Z610i...en ik zag in een folder eerst de roze variant he, ik vond zo mooi (de design) maar waarom is het roze XD toen ging ik verder bladeren...zag ik de blauwe !!! gelijk <3 !!! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤