Pagina's

02-04-2010

Be@rbrick

Mijn internet is weer gefixed!

Be@rbrick Hello Kitty 
I bought a couple Be@rbrick Hello Kitty!
1 for me & 1 for my boifriend wahah

& ofcourse LIMITED EDITION! like always.

Pictures comin soon! als ik ze heb ontvange^^


Ok ik heb die van 100% gekocht, dus de kleintjes =P
Zoveel geld en plek heb ik ook weer niet om deze 

limited editions te kopen XD

En wat heb ik eraan? XD neerzetten op me room..die al overvol is??











Deze zijn niet van Kitty maar i like:
Bearbrick CARTIER!! ❤
Bearbrick 1000%  X CLOT 
watermelon&strawberry
Designed by: GF EdisonChen.


7 opmerkingen:

  1. Ik heb kitty bricks collectie van de mac in hk toen zomer 2006 whaha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahaha yah kzag t yah dat er ook was van mac but nu maai dow ho kwai die hele set XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bedoel mcdonalds he btw...
    niet die make up mac whaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wahaha yah kweet mcdonalds=P whaha! versgillende kleuren tog en dan met best grote kittykop XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahah ja...kheb ze nog allemaal in plastic =P
    khad in 1 keer hele pakket gekocht en kreeg je ook coupons bij enzo lolzz, het ligt ergens onder mn bed...onder het stof volgens mij whaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wahahah tsssh=P verkoop hem XD wahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤