Pagina's

21-07-2010

Oka b X Hello Kitty

Wat vinden jullie van de samenwerking van Oka B en Kitty?
I don't like it at all waha!
Oka B : Amerikaans schoenenmerk.


Binnekort (dus 1 van deze weken) ga ik de Bamboo versie tekentablet kopen van Wacom.
Wahaha but wist niet dat Wacom ook een kitty versie had! (release date: 2006).


Deze summer i'm so busy! maar ik probeer vaak te bloggen over kitty! over mezelf bloggen heb k geen tijd nu XD ik moet nog steeds een tag doen comin soon!!


En kennen jullie deze opvouwbaren piano al? ik heb hem wel eens eerder gezien in de Chill Out bij de bijenkorf, maar deze is van Kitty! XD handig voor op vakantie (als je niet zonder je piano kan XD) of als je een kleine kamer heb! Mja i'm not gonna buy this one waha ik heb mijn handen al vol aan mijn eigen piano wehe! XD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments ❤