Pagina's

13-05-2010

Stylish blogger award

Thankyou Elisa for this award!
 

Rules                                                                                                                                                         
State 5 random facts about yourself and 
pass the award to 5 other bloggers.      

Hmmz ik heb op dit moment maar 8 followers XD so zielig whahaha!
waarvan ik 3 al award heb gegeven de vorige x..hmmz
Btj droog als k de rest nu allemaal dit award geef XD whahaha!

Anyways.. i pass this award to:
Facts about me
  1. I love HelloKitty & her ribbon.
  2. My favorite sport is shopping.
  3. I'm a girl who can predict ur lovelife.
  4. I love the color pink.
  5. I am who i am. 

3 opmerkingen:

  1. oehh, kan je dinge voorspelle :D hoe dan o_O? try it on me hahaha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahah k kan al1 love voorspelle=P met tarotkaarten lor=P kdoe na myn tentamens ok=P kep hele w8lijst v mensen die ook nog willen XD whahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤