Pagina's

18-03-2010

if it comes in pink, iwill take it.

Color PINK

I LOVE pink, maar pink clothes? not really.
I LOVE PINK products. Vooral electronica.

&

The color pink vind ik niet voor tuttebellen of girly girls
Ik vind het HOT & Stoer. XD
 

Wahah myn PINK computer mice! 
One microsoft wireless
One logitech laser mouse

Ik heb ooit getwijfeld voor een Kitty muis, but het gaat mij tog om
PINK + QUALITY.


AAAhh I ❤ this one! I think dit wordt mijn volgende notebook ^^
Sony Vaio VPC-W21S1E Pink mini notebook.


Ok maar dan haal ik wel de nieuwste versie van deze! tegen die tijd!


Voorlopig hou ik het maar bij mijn SonyVaio pink VGN-CS31S
MINE:
I believe..
op un dag komt NIKON met een PINK DSLR

but still love our Nikon D90!
 
IF IT COMES IN PINK, I WILL TAKE IT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments ❤