Pagina's

23-02-2010

Thanks**

Ik zou nog wat cadeautjes opzetten die ik had gekregen!
OfcorZ kitty cuz myn blog = Kitty right XD
Dit is nog niet van iedereen maar t komt nog! iig thnx iedereen! =D

Waha ok op deze foto hier is niet alles van kitty=P maar je weet toch..
WINNIE, XUXIA, ANA horen bij elkaar toch =P incl.CANDY ofcorZ XD
Dus ik heb jullie cadeautjes maar op 1 foto gezet if u dun mind=P


Thnx 2: Winnie, Xuxia, Ana.



Hier een pic v ons summer2009.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Kitty dekbed en pillow! het matcht met mijn roze hoeslaken!


Thnx 2: Michael, Chi Lin, Neo, Kinho, Kapo.

4 opmerkingen:

  1. De enige echte hello kitty fan ;) enjoy the presents!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahah huh neo heb je ook een blogspot? maar je heb hem niet openbaar=P XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, heb ff ingelogt met mn Gmail account, anders kon ik niet een reactie plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wahah kan wel ;) dan moet je aanvinken 'naam' en dan al1 je naam invulle ;) doet ks ook altijd=P

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤