Pagina's

29-12-2009

Hello my name is..


Let me introduce...~ I LOVE hellokitty I LOVE fashion I LOVE my boyfrnd since 2006 I CAN predict ur lovelife, with my tarotcards I AM a student Sinology at U. I HAVE one sister. My favorite sport is shopping
My idol is Edison Chen since 2000.
I LIKE my birth date 11-11-88
I LIKE color PINK
Ok genoeg over my XD Myn blog heet MY PINK WORLD omdat roze myn favorite color is duhh XD
between black and white..is my pink world**

Op mijn blog laat ik vooral de exlusive limited things zien van Hello Kitty! Zo kan ik alle mooie, leuke, speciale kitty dingen allemaal hier verzamelen op mijn blog!^^ Er komt iig geen lappen tekst! want 1 foto zegt tog meer dan 1000 woorden right? XD UhM verder mayb some pix of my daily life..and things i like.. Leave a comment als je wil!^^ *Voor ppz die benieuwd zijn naar mijn HELE hello kitty collection, hou my blog in de gaten!! =)

2 opmerkingen:

  1. ik ben geen fan van Hello Kitty...maar houd nog steeds wel je blog in de gaten la ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waahahaha thnx lar! But er komt niet alleen hellokitty op ker=P ook wel andere dingen ;)
    Kep mail! dus tis gelukt thnx! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments ❤